poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kuskus z warzywami

Zawsze myślałam, że zdrowe jedzenie musi być nudne i bez smaku, że stosując dietę muszę rezygnować z wielu wspaniałych smaków i potraw. Jak zaczęłam swoją przygodę z dietą jestem wręcz zachwycona rożnorodnością smaków i kolorów poszczegolnych dań. 
Na co dzień pracuję i po 8 godz. pracy raczej nie jest moim priorytetem spędzać kolejne godziny w kuchni, więc dania, ktore przygotowuję są naprawdę pyszne i bardzo szybko się je przygotowuje.
Dzisiaj proponuję Kaszę kuskus z warzywami. Przekonaj się sama i spróbuj je wykorzystać w swoim codziennym menu. Myślę, że to danie można zaproponować całej rodzinie. szczególnie dzieciom, które do warzyw mają raczej "długie ząbki" :)
SKŁADNIKI:
6 łyżek kaszy kuskus(90 g)
200 g fasolki szparagowej
1/2 średniej cukinii
1/2 średniej papryki czerwonej
1 łyżka rodzynek (ja nie dodałam)
2 łyżki świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
3 łyżeczki oliwy z oliwek
kilka listków świeżej bazyli, mięty lub pietruszki
sól, pieprz

Warzywa umyć, cukinię i paprykę pokroić w drobną kostkę, a fasolkę szparagową na kawałki. Następnie wszystkie ugotować we wrzątku lub na parze. Kaszę kuskus z rodzynkami zalać wrzątkiem, dodać do niej oliwę z oliwek, przykryć i odstawić na 5 minut aż wchłonie wodę. Dodać do kaszy sok z pomarańczy i wymieszać. Ugotowane warzywa połączyć z kuskusem i przyprawić wg smaku. Udekorować listkami bazyli, mięty lub pietruszki.


SMACZNEGO!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print it

nRelate Posts Only