poniedziałek, 21 lipca 2014

Placki ziemniaczane z marchewką

Dzisiaj moje dziecko zażyczyło sobie placków ziemniaczanych. A, że ja sama jestem na diecie bo cały czas z uporem walczę o odzyskanie moich dawnych kształtów to postanowilam te placuszki trochę urozmaicić, dodając marchewkę i szczypiorek. Zapraszam!



SKŁADNIKI:
1,5 kg ziemniaków,
2 duze marchewki,
szczypiorek, ilość wg. uznania,
2 całe jajka,
mąka tyle aby masa nie była za rzadka(to zależy jak wodniste są ziemniaki)
sól, pieprz,
olej do smażenia( ja wybrałam rzepakowy)

Ziemniaki obieramy, myjemy i ścieramy na tarce o najmniejszych oczkach lub używamy blendera. Ja pokroiłam ziemniaki na drobniejszą kostkę i zblendowalam. Tylko nie nakladajmy zbyt dużo ziemniaków na raz.


Po zblendowaniu wszystkich ziemniaków, tarkuję marchewkę na dużych oczkach, kroję szczypiorek drobno, dodaję do ziemniakow, następnie jajka, mąka, sól i pieprz i dobrze mieszamy.


Smażymy na rozgrzanej patelni aż do zrumienienia i zajadamy się. Takie placuszki również można zapakować w pudełko i zabrać ze sobą na LUNCH do pracy.


SMACZNEGO!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print it

nRelate Posts Only