niedziela, 3 sierpnia 2014

Najlepszy makaron!!!

Aż nie wiedziałam jak zatytułować posta- bogactwo smaków zawartych w tym makaronie nie zmieściłoby się w tytule ;) Ten przepis to moja całkowita improwizacja- dodałam po prostu wszystko, co lubię najbardziej a efekt przeszedł moje oczekiwania! Teraz mam ochotę przyrządzać go w kółko, aż mi się znudzi.... Z resztą nie będę się rozpisywać, spróbujcie sami, a może pokochacie go tak, jak ja.

Składniki( na 3 porcje)
-3 porcje makaronu( u mnie pełnoziarniste penne)
-duża pierś z kurczaka (ok.250 g)
-spory kawałek sera pleśniowego np.Lazur (ok.70 g)
-duża garść suszonych pomidorów
 -garść żurawiny
-1/3 szklanki śmietanki kremówki( ok.80 ml)
-150 g mrożonego szpinaku( najlepiej takiego nierozdrobnionego)
-garść uprażonych orzechów włoskich( lub nerkowców)
Makaron ugotować. Na patelni rozmrozić szpinak, doprawić solą czosnkową, odstawić na bok. Kurczaka doprawić delikatnie czosnkiem i chilli, smażyć na teflonie. Gdy się zarumieni, dodać śmietankę i pokrojony ser. Mieszać do czasu aż ser sie rozpuści i sos zgęstnieje. Następnie część sosu odłożyć na talerzyk, a do tego pozostałego na patelni dodać makaron, szpinak, pomidory, żurawinę i makaron. Dokładnie wymieszać. Przełożyć na talerze, polać odłożonym sosem i posypać orzechami. I może być podany na kolację lub obiad oraz lunch.
SMACZNEGO!!!!
 zródło:http://walnut-kitchen.blogspot.co.uk

1 komentarz:

  1. takie improwizowane dania zazwyczaj smakują najlepiej :) wygląda mega apetycznie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Print it

nRelate Posts Only